czwartek, 12 kwietnia 2018

Nendoroid Atsuko Kagari - Little Witch Academia

Razem z córką na Netflixie oglądałyśmy anime Little Witch Academia. Nie mogłam się więc oprzeć Atsuko. Przyznam, że zamówiłam też nenodroida Sucy Manbavaran :) - kolejnej charakterystycznej czarownicy z anime. Nie zamawiałam natomiast trzeciej czarownicy, czyli Lotte Yanson bo nie ujęła mnie jej postać.

Figurka Atsuko ma dużą ilość akcesoriów: dwie dodatkowe twarze, królicze uszy, kapelusz, dwie różdżki, miotłę, dużo dodatkowych rąk oraz dłoni i dodatkowe nogi. Można ją poustawiać na wiele sposobów, u mnie lata na miotle. Na początku ciężko mi ją było tak ustawić ale udało się i "lata" po półce stabilnie.


















Product Name
Nendoroid Atsuko Kagari
Series
Little Witch Academia
Manufacturer
Good Smile Company
Category
Nendoroid
Price
¥4,167 (Before Tax)
Release Date
2017/09

2 komentarze:

  1. >zamówiłam sobie nendoroid Sucy
    Jesteś wspaniałą osobą i wzorem cnót

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przyznaję się bez bicia, że zamówiłam Sucy :) jest tak cudownie szalona :)

      Usuń