niedziela, 18 sierpnia 2019

Nendoroid Sakura Kinomoto: CLEAR Ver.

Kolejny zakup to kolejna Sakurka ale tym razem w przepięknej " bojowej " sukni. Jest śliczna i postanowiłam kupić ją zamiast innej figurki w tej samej sukni, niestety 4 razy droższej i większej :)


Figurka ma trzy buzie, różdżkę z serii Clear Card, koronę, śliczną podstawkę i dużo rączek i nóżek.
Mnie osobiście ta figurka zachwyciła i wystawiłam ją na honorowym miejscu w półeczce :)

Seria Clear Card nie jest jeszcze wydawana w Polsce ale liczę, że Waneko ją wyda. Tak samo jak mam nadzieję że Netflix doda tą serie do swojego repertuaru :)

















Product Name
Nendoroid Sakura Kinomoto: CLEAR Ver.
Series
Cardcaptor Sakura: Clear Card
Manufacturer
Good Smile Company
Category
Nendoroid
Price
¥4,630 (Before Tax)
Release Date
2019/06

Figurka, która bardzo mi się podoba ale jest niestety dla mnie z lekka za droga to ta śliczna figurka  :




1 komentarz:

  1. Ta droga jest świetna, trzymam kciuki za znalezienie przez ciebie jakiejś ogromnej przeceny ;)

    OdpowiedzUsuń