sobota, 22 sierpnia 2020

Yona of the Dawn - 30 Arts Collection

Polubiłam ostatnio mangę Yona of the Dawn, ponieważ przypomina mi  Fushigi Yuugi. Moja córka też polubiła Yonę kiedy więc zauważyłam, że w Japonii wychodzi 30 tom z dodatkiem tj. 30 pocztówkami postanowiłam go sprowadzić. Zakupiłam 30 tom Yony po japońsku oraz kolekcje pocztówek, które z pomocą kochanego męża udało mi się sfilmować i umieścić na YouTube. Mam nadzieje, że film oraz pocztówki się Wam spodobają :) Będzie mi miło jeżeli dacie łapkę w górę, jeżeli filmik Wam się spodoba :) 







Wyniki wyszukiwania

Wyniki wyszukiwania w sieci
Fushigi Yuugi.

4 komentarze:

  1. Cudowne te pocztówki! Bardzo lubię kreskę tej autorki. Gdzie to kupiłaś (byłabyś w stanie podać link)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Kupowałam na cdjapan teraz już chyba tylko przez proxy albo ebay. Zwykła edycja jest ale edycje limitowane zazwyczaj szybko się kończą.

      Usuń
  2. Samej mangi nie czytam (nie lubię tak długich serii) ale kreska bardzo mi się podoba. Pocztówki są bardzo ładne :). Ja z kolei kupiłam limitowaną edycję tomu 23, do którego dołączany był artbook. Bardzo go polecam bo jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem mnie też boli 31 tomów ale co zrobić jak seria fajna. Ja też kupiłam 23 Tom z artbooki em. Już nagrałam film jest w montażu i będzie za jakiś czas na stronce.

      Usuń