poniedziałek, 22 października 2018

Figurki Batman The Animated Series 1/10 oraz Blu-ray Batman The Animated Series

Czy oglądaliście kreskówkę Batmana? A konkretniej Batman: The Animated Series z 1992 roku. Oczywiście oglądałam przede wszystkim anime ale były wyjątki. Między innymi właśnie kultowy dla mnie serial Batman. Dlatego kiedy na amiami odkryłam figurki Batmana, a potem do serii dołączyły też figurki Jokera i Harley Quinn to postanowiłam je zakupić. Wykonane są świetnie. Batman ma genialną podstawkę w której mieszczą się dodatkowe akcesoria. Żałuje, że pozostałe dwie figurki dostały tylko kartonowe pudełka (wyglądające jak prezenty), jeżeli mają być na dodatkowe twarzyczki, to są za małe. Figurki te były droższe tym bardziej szkoda, że podstawki nie są wykonane podobnie jak Batmana. Może zrobiono tak by figurki pasowały do siebie wzrostem ale i tak szkoda.



Figurki Jokera i Harley Quinn uzupełniają się nawzajem (dodatkowe twarze). Jokerowi można też wymieniać rękę i dłoń. Każda z figurek ma kilka twarzy. Batmanowi też można zmieniać oczy i usta oraz dać różne akcesoria do dłoni (wyrzutnię lin, batarang lub dłoń z kciukiem do góry ). Wszystkie twarze oraz akcesoria można łatwo i szybko wymienić. Mam nadzieje na kolejne postacie z serii szczególnie Poison Ivy i Robina.

Już 5 listopada wychodzi odnowiony Batman: The Animated Series na Blu- ray w świetnej jakości (High Definition). Zamówiłam już na Amazonie bo oczywiście w Polsce nie wyjdzie (pytałam dystrybutora).Cena to £59.99 więc całkiem niezła jak za 12 płyt Blu - ray.



A tu reszta zdjęć figurek. Czy Wy też oglądaliście Batmana ?











3 komentarze:

  1. Kotobukiya to poziom sam dla siebie (chociaż głownie ich modele składam), Batman animated series i Batman Przyszłości to najlepsze co nam dało Polsat z Amerykańskich kreskówek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kreskówkowego Batmana jeszcze nie oglądałam ale zamierzam wkrótce to zmienić :)
    Figurka Harley jak dla mnie najładniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny serial oglądałem go za dzieciaka ;D

    OdpowiedzUsuń