czwartek, 18 października 2018

Nendoroid Geralt - Wiedźmin

Jestem graczem. Oprócz zamiłowania do mang, komiksów, książek i figurek uwielbiam też gry. Aktualnie wraz z mężem ogrywamy Assassin's Creed Odyssey i staram się platynować God of War 4. W Wiedźmina oczywiście też graliśmy i nieraz zarywaliśmy przy tej grze nocki :)  Po prostu w pewnej chwili słyszeliśmy za oknem ptaki, rozglądaliśmy się, a tu świt :) Dlatego kiedy zobaczyłam figurkę Geralta musiałam ją zamówić. Ten nendoroid na pewno będzie też do zamówienia w polskich sklepach, bo w końcu to Geralt ale ja jak zwykle zamówiłam z Japonii. Jest po prostu uroczy, a jak zobaczyłam wanienkę to już wiedziałam, że nie mam wyboru.



Nie wiem czy słyszeliście, że autor książek z serii Wiedźmin, Andrzej Sapkowski zażądał 60 milionów złotych od CD Projekt RED ze względu na to, że gra się świetnie sprzedała i dużo zarobiła ( wcześniej nie chciał pieniędzy od zysku tylko z góry ) do tego obrażał graczy. Zresztą jeśli ktoś miał "szczęście" poznać go na żywo to wie że autor jest dość specyficzny.
Moim zdaniem gdyby nie CD Projekt Red to mało kto na świecie poznałby postać Geralta, książki nie byłyby wydane w tak wielu krajach, a i postać nie byłaby na tyle sławna by mieć swoją figurkę nendoroida. Tak w sumie to CD Projekt powinien pozwać Sapkowskiego i obliczyć mu ile zarobił na książkach, które ludzie kupili już po premierze gry ( czyli nowi fani ).



W zestawie oprócz figurki Geralta, mamy dodatkową twarz po wypiciu eliksirów. Balię do kąpieli, ogień ze znaku Igni. Geralt ma też kusze i dwa miecze jeden na potwory (srebrny) i drugi na ludzi (żelazny) oba wyciągane z pochew na plecach i z możliwością włożenia do łapki. Jest jeszcze łapka z kartami do Gwinta z tali Królestw Północy. Razem z mężem kupiliśmy wszystkie gry i dodatki do wiedźmina, dzięki temu mamy wszystkie talie: Królestwa Północy, Potwory, Nilfgaard i Scoia'tael. Szkoda, że nie wyszła w Polsce piąta talia, czyli Skellige. Acz Krasnoludy nie były zadowolone (pozdro dla kumatych).



Nendoroid Geralta jest świetny i już nie mogę doczekać się kiedy dołączy do niego Ciri. Koncept już jest. Ciekawe czy doczekamy z tej serii czarodziejek Yennefer i Triss Merigold.

A czy Wy też lubicie gry ? Jeżeli tak, to jaka jest Wasza ulubiona gra (gry). Ja najbardziej lubię gry RPG. Jeżeli macie konsolę PS lub Xbox to chętnie dodam Was do moich znajomych :) Wyślijcie mi tylko swój nick i napiszcie jaka konsola na adres: lauresmajere@gmail.com  :)








Product Name
Nendoroid Geralt
Series
The Witcher 3: Wild Hunt
Manufacturer
Good Smile Company
Category
Nendoroid
Price
¥4,815 (Before Tax)
Release Date
2018/09

A teraz czekam na Ciri :)


15 komentarzy:

  1. Ale uroczy Gerald! Też takiego chcę :)
    Też lubię RPG-i, co prawda nie gram za często. Bardzo lubię grę "Wiedźmin", przez nią na nowo pokochałam wykreowany w książkach świat.
    Ostatnio z gier mam fazę na Mass Effecta, a z przyjaciółką gram jeszcze w Tomb Raidera
    Na aferę z Sapkowskim już brak mi słów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na blogu :) Też bardzo lubię grę Mass Effect. Świetna trylogia, grałam też w Andromedę ale to już nie było to. Przechodzisz Mass Effect ponownie czy grasz pierwszy raz ? Tomb Raider te nowe są świetne ale stare Tomb Raidery sprawiały, że człowiek miał ochotę wyrzucić płytę za okno :)

      Usuń
    2. Przechodzę po raz pierwszy, jednak znam fabułę (obserwowałam gdy grał mój brat)

      Usuń
    3. Mass Effect na Xbox 360 czy wersja na PC?
      Andromeda to była pomyłka, głowna seria była dobra chociaż zakończenia są takie jakby "na szybko zrobione".

      Usuń
    4. Na Xboxa :)
      Andromedy wolę nawet nie zaczynać po tylu negatywnych opiniach

      Usuń
    5. Ja grałam na xbox 360, zakończenie niestety nie tak dobre jak mogłoby być i na jakie seria zasługiwała. Co do Andromedy cóż zrobić było słabo. Przeszłam szybko i sprzedałam, z fabuły pamiętam niewiele bardziej zapadły mi w pamięć dziwne oczy postaci.

      Usuń
  2. >God of War 4
    Serio, postarali się bo naprawdę widać jak Kratos zmieniał się jako człowiek (znaczy się pół-bóg).

    >Ass Ass Creed
    Skonczyłem na 2ce bo jednak za dużo wkoło tego samego (nawet Gundamy mnie już wkurzaja bo co kilka miesiecy wychodzi "nowa seria") i czuje się tak samo jak z Pokemonami że wciaż gram od lat w to samo tylko w innym pudełku.

    >Nendo Geralta
    Paulina chce go dorwać ASAP bo możliwości tej Balii z woda się NIEOGRANICZONE do zdjęć. Plus czuje że cena nawet figurek z drugiej reki będzie podbita mocno "bo wiedzmin". Chociaż wiekszość "gejmerów" preferuje chyba Funko (pfu) Popy (które wyglądają jak tanie bootlegi za 10zł)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Assassin's Creed Odyssey i Origins ( Egipt ) są w zupełnie innym stylu niż stare assasyny. Bardziej przypominają mechaniką nowego God of War. Oczywiście nadal są wieże Ubisoftu :) ale to zupełnie inny styl gry. Tak więc tak jak nowy God of War to nie to co stare, tak samo Assassin's Creed się zmienił na lepsze. Pływanie łodziami i bitwy morskie, zupełnie inny styl walki i całkiem fajne historie. Origins kupisz teraz taniej bo wyszedł nowy :) Polecam. Co do pokemonów ( tak tam nie wiele się zmienia ) ale córka je lubi, ja wolę grać w Harvest Moona - w wybrane części :) Wanienka jest super. Myślę nad włożeniem do Wanienki np. Batmana ;)

      Usuń
    2. Harvest Moon z czasowa N64 i PSX, z nowszych to tylko Rune Factory (gra od ORYGINALNYCH twórców Harvesta)

      Usuń
    3. Polecam Stardew Valley ( Harvest Moon ale od fanów, wybitnie rozbudowany ) i Graveyard Keeper (bardzo rozbudowany symulator grabarza w średniowieczu ) w stylu Harvest Moona. Jest wybitnie pokręcony np. sprzedaż hot dogów w budce przy paleniu czarownicy.Zgadnij z czego masz mięso....gra jest trochę specyficzna ale wciągająca.

      Usuń
    4. Stardew Grałem i nawet zadowolony byłem
      GK - widziałem let's playe i pomysł oraz wykonanie naprawde dobre

      Usuń
  3. Assassin's Creed najbardziej mnie zachwyca pod kątem szczegółowości architektury (gra idealna dla osoby która chce studiować ten kierunek :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potem człowiek ma taką skazę, że jak widzi budynek na żywo, to widzi drogę do wspinaczki :)

      Usuń
  4. Strasznie dziwny ten nendosek. XD Taka kawaii forma jakoś nie pasuje mi do Geralta, nie umiem spojrzeć na tę figurkę z powagą na twarzy. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dla mnie najdziwniej wygląda Nendoroid Kratosa z God of War 4.

      Usuń