wtorek, 16 lutego 2021

Lutowy unboxing mang i nie tylko :)

 Zapraszam do oglądania :



2 komentarze:

  1. Chwilę mnie tu nie było a tu tyle wpisów się nazbierało :O Trochę mi zajmie nadrobienie wszystkich
    Gildia trochę przesadziła z pakowaniem xd
    Będziesz recenzować "Zbudź się.."? Jestem ciekawa tej serii. Fajnie wyszła ta okładka Cykady z okienkiem
    Mam nadzieję że "Piekielny raj" Ci się spodoba :) Muszę wrócić do zbierania tej serii
    Niestety żal mi kasy na dublowanie wydań, ale jak widzę te braki w twardej wersji Atelier to trochę żałuję wyboru.
    jestem świeżo po lekturze Braci z ulicy i jako wielka kociara bardzo polubiłam tą serię. Choć główny wątek jest dla mnie jej najsłabszym elementem
    KitKaty wyglądają pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko nadrobisz. Spróbuj może oglądnąć filmy na YouTube mam nadzieję, że Ci się spodobają :) Tak na pewno będę Recenzować "Zbudź się śpiąca królewno" :) Na YouTube jest filmik porównujący okładki i wydanie Atelier w twardej i w miękkiej okładce. Mam podobne zdanie kotki super ale wątek główny taki sobie.

      Usuń