środa, 24 lutego 2021

Zjedzona przez demona - Recenzja/ Dango

Zapraszam do oglądania : 



Zjedzona przez demona to manga po którą sięgnęłam nie mając wobec niej dużych oczekiwań. Ot krótka przewidywalna jednotomówka. Czy się pomyliłam. Niestety nie. Liczyłam jednak na to, że będzie śmieszniejsza. 

Manga opowiada o dziewczynie Mako, której w dzieciństwie spotkany książę składa obietnice ponownego spotkania. Dziewczyna stwierdza więc, że się postara i będzie w przyszłości idealną kandydatką na żonę. Pomysł specyficzny jak na małą dziewczynkę ale ok. Uczy się więc pilnie aby świetnie gotować itd. Zabawne, że nie wpadła na to że jeżeli zostanie księżniczką to nie będzie musiała gotować. Książę na którego liczyła okazał się jednak być demonem, który chcę ja pożreć a raczej jej duszę i odzyskać siły. Demon przy ponownym spotkaniu nie wygląda już jak książę ponieważ dawno nie jadł. Ukazuje się jej więc w wersji energooszczędnej czyli świńskiej. Widocznie autorka lubi małe świnki które  w sumie są przesłodkie. 

Problem z tą mangą jest taki, że demon jakoś nie chce od razu jej pożreć, nawet nie próbuje. Nie wiem może potrzebuje jej zgody ? Tak pewnie chce by była jeszcze lepsza ale to mógł zaczekać z rok czy dwa i dopiero się pojawić. Dziewczyna chce mu jednak udowodnić, że jest taka super że szkoda ją zjadać. Z ciekawostek kiedy dziewczyna płacze demon zjadając jej łzy może przybrać swoją " ludzką " postać zresztą w podobny sposób wybrał ją na swoją przyszła ofiarę. Natomiast najbardziej rozczarowujące jest zakończenie. 

W sumie manga ma ładną kreskę i słodkie świnki i to są jej główne zalety. Natomiast treściowo jest przynajmniej jak dla mnie dość słabo. To taka lekka historyjka, której poznanie lub nie nic nie zmieni w Waszym życiu :) W sumie do przeczytania na raz i do zapomnienia. Brakuje jej "pazura" czegoś co spowodowałoby, że zapadłaby mi w pamięć.

2 komentarze:

  1. Zaskoczyło mnie że kreska jest taka ładna bo na okładce średnio mi się podoba. Świnka jest rysowana słodko :)
    Szkoda że wyszło przeciętnie, może jak trafię na dużą wyprzedaż i będzie mi brakować do darmowej przesyłki to się skuszę ale na razie odpuszczam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładna kreska. Słodka świnka ale niestety słabiutka fabuła. Dorzuć sobie do darmowej przesyłki coś lepszego :)

      Usuń