poniedziałek, 8 marca 2021

Marcowy unboxing mang

 Zapraszam do oglądania :



3 komentarze:

  1. Hahaha, też się czasem tak czuję widząc stany paczek ^^ choć mam wrażenie że ostatnio się coś pod tym względem poprawiło!
    "Odrodzoną jako..." oglądałam jako anime i jeśli humor przypasuje to jest niezła komedia. Podobało mi się że bohaterka ma i męski i żeński harem
    Muszę się wziąć za nadrobienie kupowania jednotomówek waneko bo jeszcze chwila i się np na hrabię już nie załapię
    Też w tym miesiącu kupiłam Psycho-Passa, akurat według mnie druga seria też jest fajna
    Ja cię akurat całkowicie rozumiem z tą okładką książki, odkładam kupno dalszych tomów Kłamcy Ćwieka bo strasznie mi się nie podobają okładki w nowym wydaniu (i nie będą mi pasować do 1) i często szukam po dziesiątkach sklepów by dorwać książki bez okładek filmowych (większość jest okropna) Więc chyba obie jesteśmy dziwne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie pocieszające, że nie jestem sama w swoich fanaberiach z okładkami. Oj tak jednotomówki to jedne z tych mang co Waneko nie robi dodrukow więc lepiej zakupić wcześniej niż później. Psycho Pass jest na wyprzedaży więc to w sumie ostatni moment na uzupełnienie serii.

      Usuń
    2. Z okładkami właśnie mam następny dylemat. Chciałam wrócić do "Archiwum burzowego światła" Sandersona które aktualnie jest wydawane w dwóch wersjach. Miękka ma jak dla mnie dużo ładniejsze okładki ale twarda jest trwalsza (a przy pierwszym tomie wypadły mi dwie kartki) I teraz nie wiem co kupować, twarda byłaby logiczną opcją, ale te okładki!

      Usuń