niedziela, 3 września 2017

Figuarts ZERO - Sailor Uranus & Sailor Neptune - Sailor Moon Crystal

Figurki z serii Zero Urana i Neptuna zapowiadały się przepięknie. Niestety wyszły trochę gorzej. Jak do twarzy nie mam większych zastrzeżeń chociaż prototypy wyglądały lepiej tak podstawka Urana z nieprzeźroczystą niebieską kokardą wygląda okropnie. Ta podstawka to po prostu bubel.

Szczęśliwie mam Neptuna do którego była dołączona duża podstawka na obie figurki i to ratuje sytuacje acz i ta kokarda nie jest za ładna. Uran ma za to dołączone oba miecze. Ogólnie jestem zadowolona ale mogło być o wiele lepiej. Martwię się teraz o podstawkę Saturna i Plutona, oby ich nie zepsuli.
























10 komentarzy:

  1. Jakto było w dubbingu - to sa najlepsze "siostry"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) najlepsze. Co do tłumaczeń to mi ciężko zapomnieć atak Neptuna : Zwierciadełko znikadełko :)

      Usuń
    2. >Groch Fasola!
      Bo usłyszeli/zrozumieli Beam jako Bean

      Usuń
    3. Co gorsza Groch fasola silna wola ;)

      Usuń
  2. Czemu to takie błyszczące D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ale idzie się przyzwyczaić, chociaż wolałabym aby się tak nie błyszczały.Bardziej podobają mi się figurki z serii Banpresto Sailor Moon Girls Memory.

      Usuń
    2. Bezbarwny lakier semi-gloss/ matt załatwi sprawę
      Na modelach używam, ale na figurkach tez bardzo pomaga

      Usuń
  3. Według mnie też lepiej wyglądałyby, gdyby nie błyszczały...

    OdpowiedzUsuń
  4. Są boskie, są przeboskie! Najlepsze figurki jakie widziałem.

    OdpowiedzUsuń