sobota, 9 czerwca 2018

Nendoroid Madoka Kaname: Maiko Ver.

Udało mi się na AmiAmi kupić niedawno figurkę, która wyszła w 2013 roku. Po zakupie Homury w kimonie zauważyłam zapowiedzi kolejnych czarodziejek i odkryłam wtedy, że kilka lat wcześniej była wydana Madoka. Od tej pory na nią polowałam i po kilku miesiącach pojawiła się nagle na AmiAmi. Z lekko uszkodzonym pudełkiem, ale jestem "zła" i dojrzałam do wyrzucania pudełek ( może nie wszystkich ale wielu :)) więc na nim mi nie zależało. Co do usuwania pudełek uznałam, że skoro nie będę ich sprzedawać to po co mi one :) Zresztą brakowało mi już miejsca :) 
Wszystkie figurki w wersji Maiko z Puella Magi Madoka Magica są do siebie podobne, mają podobne pozycje, twarzyczki i akcesoria. Mają oczywiście rożne kimona :D Bardzo spodobały mi się figureczki z tej serii :) dlatego chciałam mieć wszystkie. 
















Product Name
Nendoroid Madoka Kaname: Maiko Ver.
Series
Puella Magi Madoka Magica
Manufacturer
Good Smile Company
Category
Nendoroid
Price
¥3,619 (Before Tax)
Release Date
2013/07

6 komentarzy:

  1. Ha! Nowy post!
    Jakies plany z Sailorkami na najbliższa przyszłość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Sailorkami raczej nie :) Kupiłam już wszystkie figurki które mnie interesowały ( z wydanych i do tej pory zapowiedzianych ).

      Usuń
    2. Ja i tak jestem pod wrażeniem jak inni ludzie sa wstanie prowadzić swoje kolekcje i wciąż mieć wolne miejsce. Zawsze też zostaja artbook/DVD boxy/gry i inne z Sailorek

      Albo jakieś inne magical girl jak np: Precure

      Usuń
    3. Marzą mi się reedycje artbooka z Sailorkami bo obecnie mają chore ceny. Już kiedyś coś tam zapowiadali ale na razie cisza. Na razie czekam na zamówiony artbook od Marco Albiero :)

      Usuń
  2. Czasem fajnie upolować coś, o czym się długo myślało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Tylko niestety czasem jak się za długo myśli to jest to coś potem wykupione i trzeba obejść się smakiem.

      Usuń