niedziela, 12 sierpnia 2018

Nendoroid Kyoko Sakura: Maiko Ver.

Do mojego zestawu Maiko z Puella Magi Madoka Magica dołączyła dziś ostatnia czarodziejka czyli Kyoko Sakura. Mam już cały komplet :)

Kyoko przyszła już w nowej wersji pudełek - mniejszych od poprzednich.

GSC zmieniło pudełka i od jakiegoś czasu Nendoroidy przychodzą już w mniejszych ale za to grubszych pudełkach. Jak dla mnie nowe opakowania to same plusy, m.in. zajmują mniej miejsca w trakcie przesyłki. Wiele osób jednak narzeka, że pudełka są brzydsze i w sumie się zgadzam ale to tylko pudełka. Może to stanowić problem tylko dla osób trzymających figurki w pudełkach bo trochę gorzej je widać.

Kyoko ma standardowo dla tej serii dołączoną dodatkową twarz z zamkniętymi oczami oraz kilka dłoni i fragmenty kimona by móc ją ustawić w pozycji siedzącej.

Jak Wam się podoba nowy pokoik w moim domu, specjalnie dla nendoroidów ? W sumie to połowa zestawu na drugą połowę poluje :)











Product Name
Nendoroid Kyoko Sakura: Maiko Ver.
Series
Puella Magi Madoka Magica The Movie
Manufacturer
Good Smile Company
Category
Nendoroid
Price
¥4,444 (Before Tax)
Release Date
2018/06

5 komentarzy:

  1. >Kupiłam domek
    "Oh, to fajnie zawsze się fajnie przenieść w inne miejsce zamiesz... oh, domek dla lalek"

    To są plastikowe czy papierowe śćiany w pokoiku? Jakiś Japończyk (wiem że są przynajmniej 2 linie tego typu domków robione w Japonii dla skal w okolicach 1/12) czy stuff z Aliexpress?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściany są plastikowe zakupiłam na amiami. Jest jeszcze 2 pokoik i można je połączyć razem. Dokładnie z produkcja firmy RE-MENT seria Petit Sample Series :)

      Co do domku mam fajny i dość pojemny i nie zamierzam się przenosić ale od zawsze marzę by zbudować wieżę i mieć w niej bibliotekę ;)

      Usuń
    2. Zawsze zostaje wieża z pudełek po figurkach ;3

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A będą jeszcze lepsze bo doszła 2 część pokoiku ^_^

      Usuń