niedziela, 2 września 2018

Nendoroid Tinker Bell czyli Dzwoneczek - Disney

Mam nadzieje, że Was nie zanudzam "kluskami" ale ciągle mam jeszcze kilka nendoroidów do pokazania, które już dotarły do mnie. No i kilka pre - orderów przyjdzie do mnie w niedługim czasie.

Dziś Dzwoneczek :) Wróżka znana z Piotrusia Pana i z serii bajek o Dzwoneczku.
Małą, humorzastą wróżkę postanowiłam zabrać na spacer.








Dzwoneczek ma dwie twarzyczki, uśmiechniętą i zdenerwowaną. Do tego kilka rączek i nóżek oraz dodatkową śliczną podstawkę w kształcie magicznego pyłu.

Porównanie wielkości starych i nowych pudełek








Product Name
Nendoroid Tinker Bell
Series
Peter Pan
Manufacturer
Good Smile Company
Category
Nendoroid
Price
¥4,167 (Before Tax)
Release Date
2018/02

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz