wtorek, 20 sierpnia 2019

Nendoroid Iron Spider: Infinity Edition oraz Iron Man i Iron Patriot Nendoroid - Marvel

Postanowiłam najpierw nadrobić wpisy o figurkach. Natomiast we wrześniu zabiorę się za mangi i artbooki :)

Tym razem chciałam Wam zaprezentować figurkę Spider - Man :)

Jak widać oprócz zamaskowanego pajączka można mieć też go też w wersji bez maski. Figurka ma dodatkową głowę :). Ma też wymienne oczy do maski, dzięki którym Spider-Man może mieć różne   " miny " oraz inne dodatkowe akcesoria w tym metalowe odnóża, które można wyginać :)

Jak dla mnie to najładniejsza figurka Spider-mana ( z serii Nendoroid ) wydana do tej pory.

Mam jeszcze figurki Iron-Man i Iron Patriot z serii Nendoroid ale nie mam ich zdjęć w pudełkach ( zdjęcia figurek poniżej ).





Nendoroid Iron Man Mark 50: Infinity Edition ( nr 1037 ) - oczywiście maskę można opuścić :)

i

Nendoroid Iron Patriot: Hero's Edition ( nr 392 )

Pudełko Spider-Man :)





Product Name
Nendoroid Iron Spider: Infinity Edition
Series
Avengers: Infinity War
Manufacturer
Good Smile Company
Category
Nendoroid
Price
¥5,093 (Before Tax)
Release Date
2019/07

1 komentarz: