czwartek, 14 marca 2013

Thorgal: Młodzieńcze lata -Trzy siostry Minkelsönn - Recenzja

         Bardzo lubię komiksy o Thorgalu. Pierwszy raz zetknęłam się z nimi dzięki mojej kuzynce. Nie pamiętam ile miałam wtedy lat ( ale chyba 10 albo 12 ). Pamiętam, że największe wrażenie zrobił na mnie wtedy album Ponad krainą cieni, a najbardziej niemiło wspominam Alinoe.

        Ostatnio zaczęto wydawać serie poboczne. Czy to zagranie komercyjne, na pewno ale jeśli komiksy są dobre to w sumie miło kiedy jest ich więcej. Pojawiły się serie o Kriss de Valnor oraz o Louve.
Niedawno pojawiła się kolejna seria: Młodzieńcze lata. Ciekawe jak się to się wszystko rozrośnie i kiedy doczekamy zakończenia się głównej serii.


        Co do komiksu o Trzech siostrach Minkelsönn, muszę przyznać że komiks mnie się spodobał.
Jest bardzo dobrze narysowany. Surżenko narysował komiks tak, że stylem nie odbiega od rysunków Grzegorza Rosińskiego. Co do treści - można czepiać się pewnych małych nieścisłości względem serii ale nie mają one większego znaczenia dla odbioru komiksu. 

       Przyznam, że jak ucieszyłam się na wieść o serii o Kriss tak na wieść o serii Młodzieńcze lata, trochę się  zaniepokoiłam. Czy to już nie będzie przesada i tylko odcinanie kuponów od świetnej serii. Na szczęście tak nie jest, nie ma w komiksie może nic odkrywczego, ale lubię skandynawski klimat Thorgala. Mogę z czystym sumieniem polecić ten komiks.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz