niedziela, 23 marca 2014

Sugiru Juunana no Haru - Zapowiedź od Ringo Ame

Nowa manga od wydawnictwa Ringo Ame to dwutomowe "Sugiru Juunana no Haru" autorstwa Fuyumi Ono (fabuła) i Kotetsuko Yamamoto (rysunki).

Planowana premiera pierwszego tomiku mangi to maj/czerwiec, cena ok 20 złotych.
Format taki sam jak Dia Game. Manga będzie miała obwolutę.

Gatunek: josei, horror, tajemnica.


Rysunek z FB Ringo Ame

Nie znam tego tytułu. Ale opis brzmi ciekawie i chętnie go zakupię.

Właśnie wróciłam z Pyrkonu i udało mi się kupić tam kilka mangowych nowości. Już wkrótce, jak tylko odeśpię drogę ( ponad 400 km ) napiszę coś o zakupach tam poczynionych :)

5 komentarzy:

  1. Niestety nie mogłam się na Pyrkon wybrać, ale czekam na Twoją relację - choć będę na to patrzeć z niemałą zazdrością.
    A co do nowego tytułu: pierwszy tom biorę w ciemno i jeśli mi się spodoba, dokupuję drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Autorka rysunków znana mi jest głównie z mang yaoi, więc ciekawi mnie jak sobie poradziła w innym gatunku. Kupię na stówe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda ciekawie i kreska zachęca do zakupu. Ja też chciałam pojechać na Pyrkon, ale za daleko było :< Ciekawią mnie Twoje nowości tam zakupione, czyżby Blue Heaven? :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewidentnie jest mi pisane bankructwo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze ich poprzedniej mangi nie zamówiłam (ale planuję), lecz mimo to, tę na pewno też kupię. ^^

    OdpowiedzUsuń