piątek, 13 marca 2015

Nowości josei - JPF

JPF zapowiedziało dziś wydanie dwóch nowych tytułów.

Serią josei, która zastąpi Ludwika będzie  : "Wzgórze Apolla" czyli Sakamichi no Apollon - Yuki Kodama.

Ilość tomów : 10, 192 strony, format A5, obwoluta

Premiera: czerwiec 2015

Cena : 25,20 zł/tom

Zapowiedziano też nową mega mangę, "Srebrny Trójkąt" (Gin no Sankaku) - Moto Hagio (1 tom, 320 stron, MEGA MANGA)

Premiera: sierpień 2015

Opis wydawnictwa : Klasyka josei. Zbiór opowiadań Sci-Fi związany z motywem czasu i przeznaczenia. Manga została odznaczona Seiun Award w 1983 (najlepsza manga Sci-fi).

Cena : 44,99 zł

Ja na pewno kupię Mega Mangę bo lubię Sci-fi. Jeśli chodzi o Sakamichi no Apollon nie jestem przekonana na razie do zakupu. 




5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie Sakamichi to kawał dobrej historii i zdecydowanie jest to obowiązkowy zakup, za to mam wątpliwości co do Mega Mangi tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. O Sakamichi plotki w sumie chodziły już wcześniej. Ja jak zazwyczaj lubię josei, tak ta historia kompletnie mi nie podeszła, wiec spasuję, za to mam nadzieję, że dziecko od Moto Hagio uda mi się kupić. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się chyba na tego Apolla skuszę. na pewno pierwszy tom ;]
    p-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie przechodzą dreszcze grozy. Okruchy życia, jazz.

      Usuń
  4. Sakamichi na pewno kupię. Czekałam na tę mangę. Jest świetna. Wspaniała historia ze śliczną kreską. Nie mogę się już doczekać wydania. Co do MM, to nie jestem przekonana. Nie przepadam za sci-fi.

    OdpowiedzUsuń