sobota, 21 października 2017

Nendoroid Homura Akemi Haregi Ver.

Ostatnio urzekły mnie figurki z serii Nendoroid. Figurki z tej serii mają dość duże głowy, mają też możliwość zmiany twarzy oraz póz. Figurki są z sobą kompatybilne więc można się nimi trochę pobawić i np. przebrać Elsę z Krainy Lodu w kimono :)

Nendoroid są pięknie i dokładnie wykonane. Plastik jest przyjemny w dotyku. Części świetnie do siebie pasują. Zamówiłam już ich co nieco :) więc powoli będę je tu prezentować.

Homura Akemi to postać z mangi/anime Puella Magi Madoka Magica. W Polsce została wydana manga więc na pewno większość osób przynajmniej kojarzy główne bohaterki. Mam słabość do figurek w kimonach :) zatem nie mogłam zignorować tej figurki.


Figurkę znajdujemy w standardowym dla Nendoroidów pudełku. W środku znajdziemy drugą twarzyczkę ( z zamkniętymi oczami ). Dodatkowe 5 rąk, kawałek kimona ( aby figurka mogła być w pozycji siedzącej), dodatkowy kosmyk włosów oraz podstawkę.





Figurce bardzo łatwo wymienić twarz, wystarczy zdjąć przednią część fryzurki i już można wymieniać główkę. Elementy są dobrze spasowane i łatwo wszystko wymienić. Bardzo łatwo zaczepić figurkę za uchwyt i włożyć w podstawkę.









Product Name
Nendoroid Homura Akemi: Haregi Ver.
Series
Puella Magi Madoka Magica The Movie
Manufacturer
Good Smile Company
Category
Nendoroid
Price
¥4,167 (Before Tax)
Release Date
2017/07


6 komentarzy:

  1. Jedna z nas!
    Jedna z nas!
    Jedna z nas!

    Ciesze się że jesteś kolejna osobą zarażoną "kluskami" czyli Nendosami.
    Nalezy tez pamietac ze Nendosy maja NAPRAWDĘ duzo dodatkow i akcesoriow.
    Sami mieliśmy konkurs z akcesoriami do wygrania (niestety skonczyl sie 10tego Pazdziernika)

    Mam nadzieje ze też kiedyś dorwiesz jakas FIGMA/Revoltech/S.H.Figuarts lub inna action figurke (a-albo model, p-prosze jakis model gundama chciej dorwac ;__;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W domu już ich trochę mam.Najstarszy to Nendoroid Melissa Seraphy :) Co do akcesoriów to widziałam i kusi mnie dom w stylu japońskim i przebranie halloweenowe:)

      Usuń
  2. Powodzenia w zbieraniu! Mi się strasznie podobają na zdjęciach, ale na żywo jakoś mi nie siadają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być dwa powody. Pierwszy na żywo widziałaś podróbki ( konwenty w Polsce i ceny poniżej 100 zł ) drugi powód część figurek nie jest ładna nie wszystkie mi się podobają. Jak lubię Card Captor Sakurę to jej Nendoroid mi się nie podobał i go nie kupiłam.Nie miał tego czegoś w sobie. Kupuje więc jak lubię postać i do tego ma to coś w sobie :)

      Usuń
    2. Sakura ma tez swoja FIGMA i S.H.Figurarts jesli jestes zainteresowana Action figurkami

      Usuń
    3. Wolę pełne statuetki bez przegubów.Spodobała mi się Sakura Kinomoto: Stars Bless You z podstawką ale kosztuje 19 290¥ i przesyłka.....za dużo.

      Usuń