sobota, 4 listopada 2017

Nendoroid - Spice and Wolf: Holo

Miałam napisać recenzje mangi ale w międzyczasie przyszła do mnie ta słodka figureczka i nie mogłam się powstrzymać aby się z Wami podzielić radością z jej otrzymania :)



Holo to jedna z głównych postaci mangi Spice & Wolf wydanej w Polsce przez studio JG. Manga opowiada o wędrownym kupcu - Kraft Lawrence, próbującym zarobić na swój własny sklep. W swej podróży natrafia on w pewnej wiosce na bóstwo -wilczycę o imieniu Holo. Wilczyca chce mu towarzyszyć w podróży aby  powrócić do swojego domu na północy. Wilczyca opiekowała się plonami wioski ale ludzie zaczęli o niej zapominać i nie potrzebują już jej pomocy.

Figurkę znajdujemy w standardowym dla Nendoroidów pudełku. W środku znajdziemy dwie dodatkowe twarze ( podchmieloną oraz z uśmieszkiem i przymrożonymi oczkami ). Dodatkowe 4 rączki, rękę z kuflem, nakrycie głowy oraz podstawkę.

Figurka jest ślicznie wykonana i osobiście nie widzę żadnych niedoróbek.







Holo ma dwie słabości: alkohol i jabłka :) Co też widać na załączonych obrazkach.





Product Name
Nendoroid Holo
Series
Spice and Wolf
Manufacturer
Good Smile Company
Category
Nendoroid
Price
¥4,444 (Before Tax)
Release Date
2017/08

5 komentarzy:

  1. Kolejna "Horowita" osoba xD
    Naprawde nie bylem wstanie sobie wyobrazic ze w ciagu kilku dni tyle osob bedzie postowalo Nendosa Horo (albo jak bardzo jego chca miec) WTYM I MY!!
    http://fejwsi.blogspot.com/2017/11/podsumowanie-miesiaca-wrzesien-i.html
    Kupowałaś przez pośrednika czy z jakiegoś "angielsko jezycznego sklepu" jak HLJ, AmiAmi itp.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co poradzić jest po prostu do schrupania ;) Zamawiałam ją dokładnie z Big in Japan :)

      Usuń
    2. wazne pytanie:
      czy wysylaja też przedmioty R18 ?

      Usuń
    3. Pewnie tak, czasem widywałam ale ja akurat nie kupuję więc nie mogę na 100 % powiedzieć.

      Usuń
  2. Ta alkoholowa minka jest megasłodka <3

    OdpowiedzUsuń