wtorek, 10 kwietnia 2018

Nendoroid Wonder Woman: Hero's Edition

Nenodroid Wonder Women zajął zaszczytne miejsce na półce obok Nenodroida Batmana :)

Wonder Women znają chyba wszyscy. To księżniczka amazonek z uniwersum DC, która w filmie z 2017 jest grana przez Gal Gadot i na szczęście figurka jest podobna do aktorki. Mnie osobiście podoba się uroda tej aktorki więc jest to na plus. Ostatnio księżniczkę Dianę można było oglądać w filmie Liga Sprawiedliwości. Ciekawe czy będzie w związku z tym filmem też Nenodroid Aquamena. Jeżeli tak to pewnie się skuszę. Jason Momoa grający Aquamena nieodmiennie kojarzy mi się z postacią ze Star Gate Atlantis - Rononem Dex. I przez to mam do niego duży sentyment bo bardzo lubię serie Star Gate.

Pudełko Wonder Women nie jest większe niż u standardowych Nenodroidów, a zawiera dodatkową twarz, lasso, miecz, tarcze i dodatkowe dłonie. Figurka jest jak zwykle bardzo dobrze wykonana i słodka.
Dianę można ustawić w kilku charakterystycznych pozach znanych z filmu.


Nenodroidów wychodzi naprawdę dużo i staram się ograniczać ale nie jest to łatwe.Wciąż mam jeszcze bardzo dużo figurek do obfotografowania i wrzucenia na bloga. Dziś odebrałam z poczty kolejną paczkę :)












Product Name
Nendoroid Wonder Woman: Hero's Edition
Series
Wonder Woman
Manufacturer
Good Smile Company
Category
Nendoroid
Price
¥4,537 (Before Tax)
Release Date
2018/02

3 komentarze:

  1. Nie jestem wstanie pojąc ludzi którzy kupują Funko Popy skoro istnieją superior figurki SD jak Nendosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tego nie pojmuję, ale chyba względy finansowe?

      Usuń
    2. Też nie wiem jak one mogą się komuś podobać. Niby o gustach się nie dyskutuje , ale dla mnie Funko Popy to brzydactwa i nawet za darmo bym nie chciała.

      Usuń