piątek, 19 kwietnia 2019

Świąteczno - japońskie zakupy :)

Cześć. Czy byliście ostatnio w Auchan ? Ja kilka dni temu bardzo się zdziwiłam i ucieszyłam bo spójrzcie co można kupić w tym sklepie. Pocky w różnych smakach i KitKaty. Jeżeli lubicie te japońskie słodycze to można je tam zakupić. Paczka Pocky kosztuje ok. 6 zł, a paczka KitKat ok. 20 zł. Są też dostępne Pocky w smakach : banan, truskawka,ciasteczko,mango ale ja najbardziej lubię czekoladowe i z zielonej herbaty. Z KitKat były jeszcze smaki : truskawka, żurawina i mocna zielona herbata.


Pieczecie baranki na Święta ? U mnie w domu to tradycja ale baranki mamy z piernika.
Można oczywiście zrobić ciasto samemu ale ja uwielbiam smak Piernika np. Delecty lub  Dr.Oetker
i  kupuje dwa w wersji XXL. Ten piernik jest świetny. Smaczny i wilgotny ( nie wysycha ) chyba że jest upieczony w małej formie dlatego my pieczemy dużego barana i dwa mniejsze do koszyka. Bardzo polecam piernikowe baranki bo są pycha :)



Zdrowych Wesołych i Spokojnych Świąt Wam życzę :)

5 komentarzy:

  1. Słyszałam, że można w Auchan kupić takie pyszności, ale sama tam jeszcze nie zawitałam. Cóż, prędzej czy później na pewno to nastąpi. ;) Z świątecznych wypieków zrobiłam babeczki w kształcie pisanek, na pieczenie reszty się nie załapałam.
    Wesołych Świąt! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę Wesołych Świąt. I witam serdecznie na moim blogu :)

      Usuń
  2. U mnie w mieście nie ma Auchan. Swego czasu kupiłam parę paczek Pocky z ciekawości. Złe nie było ale jednak to nie moje smaki. Jak już coś podobnego jem to wybieram nasze Beskidzkie Łakocie, mniej chemiczne są ;). Za to Kit Kat zielona herbata to zupełnie nie moja bajka. Takie słodko-mdłe bez sprecyzowanego smaku. Kupiłam to raz z ciekawości i wystarczy. Zresztą "klasyczny" Kit Kat też jest już dla mnie za słodki.

    Za to jaki piękny baranek! :). Też lubię pierniczki. Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi znowu te beskidzkie łakocie zupełnie nie smakują. Słony paluszek i czekolada. Jak widać każdy lubi co innego :) Polecam przynajmniej spróbować kitkat z Ruby czekolady są kwaskowato - owocowe. Baranka jest już połowa ;)

      Usuń
  3. Tobie też wesołych świąt :D
    Zawsze chciałam spróbować Pocky więc może się wybiorę do auchana.
    U mnie nie pieczemy baranka, za to rzeźbimy go w maśle :)

    OdpowiedzUsuń