sobota, 4 kwietnia 2020

Nendoroid Gaara - Naruto

Nendoroid Gaary to kolejna figurka którą chciałam z Naruto. Marzy mi się jeszcze Hinata, może kiedyś się uda. 

Figurka jest dobrze wykonana i nie ma problemu z jej składaniem. Jeżeli już to najtrudniej włożyć " założone na siebie "ręce bo trzeba je delikatnie rozszerzyć ale nie jest to duży kłopot. Z ciekawostek garnek można otworzyć lub zamknąć :) Jeżeli lubicie tą postać to polecam :) Bardzo fajna prosta w składaniu figurka.

Jeżeli czytacie mojego bloga to proszę skomentujcie czasem posta albo dodajcie mojego bloga do obserwowanych. Będzie mi miło i zachęci mnie to do wrzucania postów. O dziwo ten blog ma już 9 lat :D i nadal istnieje.












Product Name
Nendoroid Gaara
Series
Naruto Shippuden

Manufacturer
Good Smile Company

Category
Nendoroid

Price
¥4,444 (Before Tax)

Release Date
2018/12

3 komentarze:

  1. Ten poprzedni Nendoroid z Naruto bardziej mi się podobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Kakashi jest najlepszy ale Gaarę też lubię :)

      Usuń