środa, 16 września 2020

Nakayoshi 65th Anniversary Art Book

 Nakayoshi 65th Anniversary Art Book to artbook który wyszedł we wrześniu zeszłego roku. Zawiera on 78 strony na których można zobaczyć piękne pracę różnych autorów, które pojawiały się w magazynie na przestrzeni 65 lat. Mamy tam więc znane tytuły jak Sailor Moon, Card Captor Sakura czy MKR Clampa i też te mniej znane, szczególnie w Polsce tytuły. Artbook jest nadal do kupienia na cdjapan za 3000 Y gdyby ktoś był zainteresowany. 


Zapraszam do oglądania Artbooka. Przyznam, że nie mam specjalnego statywu do aparatu i kręcenie z góry jest mocno problematyczne. Dlatego zamierzam zainwestować i kupić statyw do kręcenia ujęć z góry, będzie mi łatwiej nagrać artbooki. Dlatego chciałam Was prosić o opinię, czy podobają Wam się moje nagrania. Macie jakieś uwagi. Czy interesują Was np. recenzje mang jako filmiki czy wolicie tradycyjne pisane recenzje ? Pozdrawiam.




7 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o statyw to może wystarczy taki niedrogi z Allegro/Aliexpress, małżon mówi, że można nim robić ujęcia z góry ^^
    Co do recenzji, to wolę wersję do czytania i/lub mieszaną - text + filmik.
    Sam filmik jest dla mnie, cóż, mocno zniechęcający - bo przeważnie nie mam warunków do swobodnego oglądania z dźwiękiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Allegro najtańszy z góry kosztuje 600 zł. Znalazłam za ok 400 zł w sklepie. One są droższe bo są ciężkie by aparat nie przeważył statywu.

      Usuń
    2. Ten filmik można wyłączyć dźwięk bo tu jest tylko muzyka. Ale przy recenzjach rozumiem kłopot czyli najlepiej recenzja jak dawniej plus np. filmik z tekstem :) Dzięki za radę :)

      Usuń
  2. Super zakup, artbook jest ciekawym zestawieniem zmian w ogólnym stylu rysunków :) Chociaż jak na taki przestrzał lat mogli zamieścić trochę więcej ilustracji.
    Jeśli chodzi o recenzje, wolę jednak pisaną formę ale dla arbooków filmiki są idealne. W ogóle wychodzą ci coraz lepiej :) w tych pierwszych często światło się odbijało przez co ilustracje były nieczytelne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dziękuję za miłe słowa. Staram się aby filmiki były jak najlepsze. Zakupiłam ( jest w drodze ) statyw, który pozwoli mi wygodnie nagrywać od góry bo na razie to co wyczyniałam było karkołomne ;) A nawet dodatkowe oświetlenie. Odblaski czasem są ze wzg. na rodzaj papieru ( Marco ) mocno błyszczący. Postaram się aby recenzje były ciekawsze więc tekst i zdjęcia będzie uzupełniał materiał filmowy. Mam nadzieję, że się uda :)

      Usuń
  3. Heh, kolejny artbook, który też posiadam ;). Bardzo go lubię, to świetna rzecz dla kogoś, kto lubi retro kreskę. Szkoda tylko, że nie znam japońskiego i ominęły mnie różne ciekawostki. Na szczęście mamy też daty i nazwiska mangaków pisane "po naszemu" ;). Najbardziej jaram się grafikami z "Sailor Moon". Nareszcie jakieś mam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy widać podobny gust. Mnie marzą się artbooki z SM ale nie wiem czy jest jeszcze szansa na wznowienie starych lub nowy artbook i dlatego też cieszy mnie tych kilka grafik z SM :)

      Usuń