niedziela, 13 września 2020

Yona of the Dawn Illustration Collection - artbook

Jeżeli lubicie mangę Yona of the Dawn, to może, tak jak ja też szukaliście artbooka. 

Po małych poszukiwaniach odkryłam, że do 23 tomu japońskiego wydania mangi dodano mini artbook, a dokładnie -  Illustration Collection.Ten mini artbook bardzo mi się spodobał. Obrazki są pełne kolorów, część przedstawionych rysunków jest zabawna, a i kreska piękna. Mam nadzieje, że pojawi się jeszcze pełnoprawny artbook.


Zapraszam więc do oglądania :) Będzie mi miło jeżeli podzielicie się Waszą opinią na temat tego artbooka i samych filmików na moim kanale. Czy podoba się Wam taka forma ? Pozdrawiam.




4 komentarze:

  1. Ech, super by było jakby dodali taki artbook do polskiego wydania np do zbiorczej prenumeraty. Niestety szansa na to jest raczej zerowa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się obawiam, że u nas raczej nie wyjdzie. A artbook ma ten plus, że nie przeszkadza język wydania.

      Usuń
  2. Śliczna kreska, coś czuję, że już wiem co będę niedługo czytać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jak mi miło Cię widzieć. Co do Yony ostrzegam ma już 33 tomy w Japonii. Yona bardzo przypomina mi FY, historia jest inna ale klimat podobny. Już dziś opublikuje na blogu video recenzje innej świetnej mangi, która ma jak na razie tylko 5 tomów.Nie powinna też być tzw. tasiemcem. Ech jak ja się za Tobą stęskniłam. Nie dość że tak rzadko się widujemy to przez to dziadostwo teraz jeszcze rzadziej.

    OdpowiedzUsuń