poniedziałek, 2 grudnia 2013

Emma - Studio JG

O Emmie pisałam już na blogu o tutaj :)

Nie sądziłam wtedy, że ta piękna i urocza historia znajdzie w Polsce wydawcę. Kiedy wyszła Panna Młoda i napisano, że będzie Emma byłam bardzo szczęśliwa. Pierwszy tom jest wreszcie w moich rękach.

Co mogę dodać. Polskie wydanie wygląda bardzo porządnie. Ma powiększony format, mnie osobiście cieszy brak twardej okładki ( nie lubię twardych okładek bo mniej wygodnie się czyta ). Tłumaczenie jest poprawne, nie ma zgrzytów. Mamy za to wspaniały nastrój XIX wiecznej Anglii.





Polecam !

2 komentarze:

  1. Myślę, że fabularnie to nie bardzo tytuł dla mnie, ale słyszałam, że wydanie jest naprawdę ładne a sam tomik sporych rozmiarów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Manga jest naprawdę fajna, Emma jest równie duża co Another czy Panna Młoda. Prawda jest taka ,że każdy się trochę zmienia kiedyś podobały mi się zupełnie inne mangi jak teraz. Cieszę się, że wydawcy zauważyli ,że fani dojrzeli a nie uznali że wymarli ;P

    OdpowiedzUsuń