sobota, 6 września 2014

Sword Art Online - Kotori

Jeszcze w tym roku Kotori wyda pierwszy tom Sword Art Online - light novel, autorstwa Reki Kawahara z ilustracjami abec.

Seria liczy aktualnie piętnaście tomów. Na podstawie powieści powstało anime, manga i gra video.

Kilka szczegółów dotyczących wydania:

- format: 13 x 18,2 cm
- cena okładkowa: 19,99 złotych
- tryb wydawania: dwumiesięczny
- tłumaczenie: Anna Piechowiak

Pomyśleć,że kiedyś niemożliwym wydawało się wydanie light novel w Polsce. Wybaczcie późniejszy wpis ale właśnie wróciłam z Polconu. Impreza bardzo udana :)

4 komentarze:

  1. To i tak nie będzie pierwsza light novel w Polsce, a All You Need Is Kill ma tę wyższość, że ilustrował ją Yoshitoshi Abe, a nie jakiś abec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i mam All you need is kill. Ale to będzie pierwsza seria. Zresztą pierwsze było Ai no kusabi.

      Usuń
  2. Ja się tam cieszę, że tytuł nie dla mnie, bo kolejnej serii mój portfel by nie wytrzymał. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego zupełnie nie znam. Pewnie kupię 1 tom i przeczytam i zobaczę czy chcę to kupować dalej.

      Usuń