sobota, 25 października 2014

Styczniowe duchy - Kotori - Zapowiedź

Kotori zapowiedziało dziś nowelkę od KattLett. Zapowiedziano też rozpoczęcie nowego projektu wydawniczego - noweli od KattLett.


„Styczniowe duchy” - horror, znany niektórym pod roboczym tytułem „HFOD – Hunting For Online Demons”.






Opis fabuły :

Kiedy zegar wybija północ, pojawiają się one. Nikt nie wie, kim są, skąd przychodzą i dlaczego pozostają w tym świecie cały miesiąc. Niektórzy twierdzą, że to duchy, inni, że wytwory chorej wyobraźni. Wzbudzają przerażenie, odrazę i niepokój. Nie wszyscy je widzą, ale ci, których nawiedzają, są skłonni zrobić zaskakujące rzeczy, by stracić je z oczu. Nawet za cenę własnego życia…

Sammie mieszka wraz z wujkiem w maleńkim mieszkaniu na peryferiach Londynu. Życie jej nie rozpieszcza, ale stara się nie poddawać. Od kilku lat w sylwestrową noc, wraz z wybiciem północy, w jej pokoju zjawia się nieproszony gość. Nie sposób się go pozbyć i choć nikomu nie robi krzywdy, jego obecność jest niezwykle uciążliwa. Wędruje za Sammie krok w krok, niespodziewanie znika, by zaraz pojawić się tuż przy jej twarzy. Przebiera wychudłymi palcami, jakby ciągle coś rachował i pozostawia po sobie odór gnijącego mięsa. A kiedy nadchodzi luty, znika, by pojawić się, gdy sylwestrowy zegar znów odmierzy dwanaście uderzeń.

„Styczniowe duchy” pojawią się w sprzedaży w grudniu 2014 r. O kolejnych nowelach z tego cyklu będziemy informować na bieżąco.

Załączona grafika przedstawia okładkę w wersji roboczej. Może ona jeszcze ulec zmianie.

Po zapoznaniu się z komiksem Exitus Letalis na pewno nie kupie tego tytułu.

4 komentarze:

  1. czytałam "mangę" tej pani i zdecydowanie nie powala. miejscami naiwna i psychologicznie niespójna. trzeba BARDZO mocnego zawieszenia niewiary, żeby to zadziałało. wiec nowelkę sobie daruję. i tak kupuję za dużo, wiec z czegoś mogę zrezygnowac ;p
    p-chan

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten tytuł też nie zachęca, a okładka wyjątkowo brzydka.

      Usuń
  2. Kreska tej autorki mi nie do końca pasuje - nie jest zła, ale po prostu nie mój typ kreski. A co do historii, które wymyśla, to wielu ludzi, których lubię i szanuje odradza mi zapoznawanie się z nimi - po prostu nie jestem ich targetem. Ale autorka ma dużo młodych fanów, więc spokojnie się na tym wydawnictwo i zapewnie ona obłowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie to to, więc sobie daruję i tak już jestem ze wszystkim strasznie do tyłu, więc nie ma co sobie dodawać planów. >.<

    OdpowiedzUsuń