środa, 27 grudnia 2017

Petit Chara Christmas Special Guardians of the Outer Planets

Rok temu otrzymałam od Mikołaja zestaw świątecznych czarodziejek z 2015 roku. Pisałam o nich tutaj. W tym roku Mikołaj sprezentował mi kolejny świąteczny zestaw z którego bardzo się cieszę bo bardzo mi się spodobał.Obawiałam się też czy taki zestaw zostanie wydany. Szczęśliwie po dwuletniej przerwie ukazał się na rynku. Mamy w nim Urana, Neptuna, Saturna, Plutona oraz znowu Czarodziejkę z księżyca. Troszkę szkoda, tak jak pisała Blueberry, że nie pokuszono się o wydanie np. Mamoru. Niestety znowu powtórzono Czarodziejkę z księżyca, która jest ładniejsza niż w poprzednim zestawie ale w sumie jest powtórką.











Porównanie Usagi z obu zestawów


Oba zestawy razem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz