niedziela, 24 grudnia 2017

Nendoroid - Link - Breath Of The Wild

Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałam Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia zdrowia i pomyślności.

Czy kojarzycie gry z serii Zelda ? Osobiście bardzo lubię gry od Nintendo w tym właśnie gry z tej serii. Nie mogłam się oprzeć tej słodkiej figurce, a córka nie mogła się oprzeć figurce małego słodkiego konika, więc musiałam kupić wersję limitowaną. Wersja zwykła tego nenodroida nie ma konia, kaptura, maczugi i udko kurczaka.

Acha, dla osób które nie znają gry. Zelda to księżniczka, a ten elf poniżej to Link.

Nendoroid znajduje się w odrobinę większym pudełku niż standardowe. W środku znajdziemy dodatkową twarz, a dokładniej całą głowę z kapturem. Pięknego konika, łuk i strzałę, kołczan, miecz, tarczę, maczugę dużo dodatkowych rąk i nóg.Wodze konia są zrobione z mięciutkiego materiału skóropodobnego.

Figurka i konik są wykonane bardzo ładnie. Na początku miałam kłopot z usadzeniem Linka na koniu ale po kilku próbach udało się. Jestem zadowolona z tej figurki. Link i jego klacz Epony to bardzo ładne i szczegółowo wykonane figurki. Dla wszystkich fanów Linka, figurka obowiązkowa.

















Product Name
Nendoroid Link: Breath of the Wild Ver. DX Edition
Series
The Legend of Zelda: Breath of the Wild
Manufacturer
Good Smile Company
Category
Nendoroid
Price
¥5,370 (Before Tax)
Release Date
2017/07

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz