sobota, 23 stycznia 2021

Wielki unboxing mang i wyniki rozdania

 Zapraszam do oglądania :



2 komentarze:

  1. Widzę że masz w tej paczce serie do których mam ogromny sentyment <3 Smerfy oglądałam w dziecińswie regularnie a komiksy Aksteriksa i Kaczora Donalda zbierałam razem z bratem. Ale widzę że aktualnie mają dużo ładniejsze wydania ;)
    Ciąglę się zbieram do kupienia Op ale zawsze jak składam zamówienie to zapominam o tej serii xd
    Sporo się już tomow SpyxFamily i Yakuzy uzbierało do nadrobienia :O
    Ładna ta kartka świąteczna od Waneko, a akurat w tym roku nie robiłąm u nich zamówienia w tym okresie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak Smerfy, Asterixy. Mam trochę starych wydań tych komiksów ale jak się je porówna to nawet kolorowanie jest inne. SpyxFamily i Yakuza idą do przodu obie mangi są dostępne też jako wersje elektroniczne ale zaczęłam je w papierze więc już tak zostawię. Op czeka w kolejce do czytania :) Mam stosik na nocnej szafce. Jest na dole nie mogę zaburzyć konstrukcji ;)

      Usuń