piątek, 10 stycznia 2014

Shingeki no Kyojin - Zapowiedź JPF

JPF wyda Shingeki no Kyojin czyli Tytanów.

Nie wiem czy ten tytuł mnie interesuje, jakoś do tej pory nie byłam zainteresowana nim. Wiem tylko ,że Tytani ( nie posiadający skóry ) chodzą i jedzą ludzi :).

Napiszcie mi proszę w komentarzach co sądzicie o tej serii. Ja jakoś nie jestem przekonana. Ale na pewno wiele osób się ucieszy.

To właśnie jest ten " szczęko-opadowy " tytuł od JPF.

Manga będzie w formacie A5 ,będzie posiadać obwolutę, cena 25.20 zł

Grafika z FB JPF



2 komentarze:

  1. Wolę wersję anime, manga jest koszmarnie brzydka. Ale mocno popularna - JPF znów zarobi, może dzięki temu wydadzą jeszcze więcej Junjiego Ito :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Manga jest naprawdę znakomita... Przede wszystkim fabuła nie jest liniowa co jest dla niej wielkim plusem. Sam zamysł Tytanów ( którzy w większości mają skórę...) jako Wielkiego Zła Przeciw Ludzkości wydawał się na początku banalny, ale wszystko zmienia się z chapterka na chapterek ;3 manga naprawdę godna polecenia, a anime do niego stworzone oddaje ją naprawdę dobrze no i dodaje wszystkiemu dynamiki.

    OdpowiedzUsuń