poniedziałek, 26 stycznia 2015

Mega Manga - Hiroki Endo - krótkie historie - JPF

Pierwsza z trzech zapowiedzi od JPF.

MEGA MANGA - premiera planowana na kwiecień 2015
"Hiroki Endo - krótkie historie"
Liczba tomów: 1
400 stron, format A5, obwoluta

Opis wydawnictwa :

Zbiór krótkich historii z różnych gatunków.
Znajdziecie tu między innymi głęboką opowieść o bezdomnej dziewczynie, która mieszka pośród kruków. Natomiast fanom sci-fi na pewno przypadnie do gustu opowieść o dwójce zakochanych, którzy udają się na koniec świata.
Kolekcja ta odzwierciedla filozofię Hirokiego Endo oraz ukazuje umiejętność autora do opowiadania historii.


Kupuję na 100 %. Eden (manga tego samego autora ) jest jedną z lepszych serii jakie czytałam.

6 komentarzy:

  1. wiedziałam, że Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Green Blood też mnie cieszy.

      Usuń
    2. co do GB nie byłam pewna czy Twój klimat, bo też wiedziałam, że będzie dziś zapowiedziany, ogólnie te nowości od JPFu są rewelacyjne

      Usuń
    3. No i na koniec 3/3 :D Jak dobrze że mam pracę :)

      Usuń
  2. no tak coś mi się nazwisko autora znajome wydawało. Eden. w ciemno. tytanów tez na pewno z powodu jednego prawie domowego tytana ;p a GB nie znam. może pożyczę od kogoś ;p
    p-chan

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym przeczytała, ale będzie ciężko wyrobić się finansowo. >.<

    OdpowiedzUsuń