niedziela, 18 stycznia 2015

Tomodachi no Hanashi - Karnawał Waneko dzień 3

Tomodachi no Hanashi to kolejna zapowiedź Waneko. Będzie to jednotomowa manga.

Gatunek/tematyka: shoujo, romans, komedia, szkoła, okruchy życia (slice of life)

Autor: KAWAHARA Kazune, YAMAKAWA Aiji
Ilość tomów w Japonii: 1, manga zakończona
Sposób wydania: format powiększony
Cena za tom: 19,99 zł
Tytuł mangi będzie tłumaczony
Premiera: 27 kwietnia 2015

Opis fabuły :

Eiko i Moe są trochę jak ogień i woda. Eiko jest raczej spokojna i nie wyróżnia się tłumu, zaś gdy ta druga idzie ulicą oglądają się za nią wszyscy faceci, aczkolwiek pomimo tych różnic trudno znaleźć lepsze przyjaciółki niż te dwie. Sporo się jednak zmienia, kiedy Moe znajduje sobie chłopaka, któremu mówi prosto z mostu "Eiko jest dla mnie najważniejsza". Czy można połączyć tak silną przyjaźń i bycie w związku?


Tytuł nie dla mnie nie rusza mnie ani tematyka ani kreska. Nie zamierzam go kupować.

4 komentarze:

  1. Mnie kreska rusza właśnie, a i tematyka uważam bardzo dobrze poruszona i ujęta - nie jest to na pewno bardzo infantylne czy typowe shoujo. Ostatnio planowałam pisać notkę "tytuły, które chciałabym zobaczyć na polskim rynku" i myślałam o tym, żeby uwzględnić tę mangę... teraz nie będę musiała ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że jesteś zadowolona z tej zapowiedzi. Mnie ucieszyła pierwsza zapowiedź, druga też może być :) teraz czekam bo mają być seineny a te zazwyczaj trafiają w me gusta.

      Usuń
    2. Widać, ze ten karnawał zróżnicowany, bo mi nie siadła pierwsza nowość za to :D Jutro Ookami ni Kodomo mam nadzieję :3

      Usuń
  2. A na to natomiast już się nie skuszę, wprawdzie wygląda fajnie, ale to chyba jednak nie historia dla mnie.

    OdpowiedzUsuń