niedziela, 10 lutego 2019

Wonder Festival "Winter" - 2019

Tegoroczny Wonder Festival jak zwykle pokazał jakie w tym roku figurki będą pustoszyć mój portfel. Jako, że miejsca na półkach coraz mniej wybrałam tylko kilka figurek które sprawiły, że moje serce mocniej zabiło.

A są to :

Ciri - Wiedźmin


Draco - Harry Potter
Snape - Harry Potter

Sakura Kinomoto- Cardcaptor Sakura: Clear Card


Podoba mi się ale nie będę raczej kupować :

Rorona - Atelier Rorona


Megumi Kato - Saekano: How to Raise a Boring Girlfriend Fine
Podoba mi się jej yukata :)

Oczywiście ciekawych zapowiedz jest o wiele więcej :

Hanji - Attack on Titan 

Aoi Inuyama - Laid-Back Camp

L - Death Note

Light - Death Note

Black Panther

Emma - The Promised Neverland

Naga - Slayers
Brakuje mi jeszcze w tym zestawieniu Aquaman(a) !!! Pewnie się pojawi ale kiedy ?
A Was co urzekło, któraś z tych figurek czy może całkiem inna.

6 komentarzy:

  1. Figurka Ciri wygląda na razie bardzo ładnie, teraz tylko żeby i w kolorze dobrze wyszła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna wyjść ślicznie. Kolorowy rysunek był już pokazany. Jest w poście z Geraltem. Powinna się elegancko prezentować.Mam nadzieje, że Sakure też zrobią elegancką :) żeby nie była zbyt kolorowa.

      Usuń
  2. Naga jest cudna. No i ta reedycja nendo z Death Note... Hmm czyżby ze starymi było coś nie tak (lol).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dużo osób męczyło ich o reedycje ? Slayers - chciałabym resztę drużyny a do tego Czarodziejki z Wiedźmina :)

      Usuń
  3. Black Panther robi ogromne wrażenie, a Ciri wygląda ślicznie ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Emma jest mega urocza! chciałabym ją kiedyś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń