środa, 2 lipca 2014

Figurki - SAILOR MOON PETIT CHARA oraz PETIT CHARA SAILOR MOON ATARASHII NAKAMA TO HENSHIN YO! HEN

Dziś otrzymałam przesyłkę z Japonii. Były to kolejne figurki z Sailor Moon z serii Petit chara.
Postanowiłam więc wreszcie zrobić zdjęcia tych figurek i opublikować na blogu.

Mam zamówioną też już trzecią serię ( w mundurkach szkolnych ). Zakupiłam je wszytski w sklepie AmiAmi. Figurki te występują zawsze w dwóch wersjach (twarze różnią się tylko oczami - są otwarte lub przymknięte ). Za pierwszym razem zamówiłam trzy komplety ( licząc na obie wersje ), niestety wszystkie się powtórzyły.

Dlatego z drugiej serii zamówiłam tylko jeden komplet i z kolejnej trzeciej serii również tylko jeden. Moja znajoma zakupiła z innego sklepu też po trzy komplety z pierwszej i drugiej serii i trafiła na dokładnie tą samą wersję, którą i ja dostałam. Dlatego jeśli zamawiacie, to zamawiajcie tylko jeden komplet bo w sklepach AmiAmi i anime-export dostępny jest jeden jedyny zestaw "buzi" (mam to sprawdzone).

W każdym zestawie jest sześć figurek. Nie ma obawy, nie są to figurki losowe, znajdziecie tam wszystkie czarodziejki z danej serii (jedynie nie mamy pewności, który wariant twarzy trafimy).


SAILOR MOON PETIT CHARA - MEGAHOUSE


Sailor Moon i Luna
Sailor Mars
Sailor Mercury
Sailor Venus i Artemis
Sailor Jupiter










PETIT CHARA SAILOR MOON ATARASHII NAKAMA TO HENSHIN YO! HEN


Super Sailor Moon
Super Sailor Chibi Moon oraz Luna- P
Sailor Neptune ( jest też wersja z otwartymi oczkami )
Sailor Uranus
Sailor Pluto ( jedna wersja twarzy )
Sailor Saturn ( jedna wersja twarzy )






6 komentarzy:

  1. O jaaa jakie słodziaki, prześliczne są. <3 Masz jeszcze jakieś figurki oprócz tych z Sailor Moon? Pochwal się kiedyś całą kolekcją, a już najlepiej tym, jak i gdzie je eksponujesz. ^^
    Jeśli chodzi o mnie to również najczęściej zamawiam z amiami, chociaż zastanawiam się, czy nie przerzucić się na biginjapan.com bo ostatnio mają niższe ceny. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam strasznie dużo figurek :) powoli będę fotografować. Co do ekspozycji stoją sobie z mangami i z książkami. Problem mam tylko taki że zaczyna mi brakować miejsca. Musze się więc ograniczać z zakupami.

      Usuń
  2. Prześliczne! No nie, wszyscy mają figurki, a my nie T.T Sailor Jupiter jest moją faworytką! Mam pytanie, jak wygląda wysyłka z Ami? Tj. w jaki sposób sprzedawca wypisuje kwotę na opakowaniu? Japończycy są aż za uczciwi momentami i zazwyczaj piszą realną kwotę plus koszt wysyłki, do czego uwielbiają przyczepiać się celnicy.

    Pozdrawiam,
    Momo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o vat i cło. Cła nie zapłacisz dopóki przesyłka nie jest powyżej pewnej kwoty ( 150 euro (590 zł)). Vat albo dodadzą albo nie do mang 5 % do zabawek ( figurek ) 23 %. Często paczki przechodzą bez niczego ale to zależy od szczęścia. Sklep nie wpisze Ci gift :) Czasem jak trafi na cło dostaniesz list i wtedy na e-mail musisz podać dane z dowodu Imie nazwisko, seria nr dowodu itd i w pdf rachunek. Czyli jak np płacisz paypal to wchodzisz na transakcje i kopiujesz do notatnika a potem do pdf. I uczciwie nic nie ma co kombinować bo rachunki są. Z tym że amiami pisze w Yenach i dlatego proszą o przeliczenia ( bo co to za cena w Y ). PIsze tam i jaka cena za towar i za przesyłkę. Nigdy nie bierz kuriera tylko air mail. Jakoś air maile przechodzą bez problemu. Na 10 paczek ,2-3 trafiają do celników. Im mniejsza paczka im mniej rzeczy tym szybciej przepuszczą. Te małe petit przechodzą bez niczego.

      Usuń
    2. Nie ma wszystkiego ale na http://www.archonia.com/ tez można kupić to sklep z Belgii więc nie ma cła ani vatu. I nie musisz się wtedy martwić. Mają drożej bo już zapłacili vat i cło :) Problem że nie mają wszystkiego. Znam sklep jest ok.

      Usuń
    3. Dziękuję za informacje :) Akurat na co dzień zamawiam z Korei od znajomej, która po prostu wpisuje mi niewielkie kwoty do 40 usd. Tylko dwa razy w ciągu dwóch lat zapłaciłam vat, aczkolwiek z Japonii zamawiał znajomy wielokrotnie i czasem jak mi opowiada o swoich przygodach z urzędem celnym to się trochę gubię. Ale teraz już wszystko jasne ^^

      Usuń