niedziela, 6 lipca 2014

Sailor Moon Figuarts Zero


Figurka ta przyszła do mnie już  miesiąc albo nawet dwa miesiące temu i wreszcie miałam czas by zrobić jej zdjęcia. Tak z okazji pierwszego odcinka Sailor Moon Crystal :) O anime też wkrótce na pewno napiszę. Kolejne figurki z tej serii, Mercury i Venus mam oczywiście już zamówione. Mnie te figurki bardzo się podobają. Oczywiście patrzę przez pryzmat tego, że była to moja pierwsza anime na poważnie :) Figurka ma 19 cm, koszt to ok 250 zł  za figurkę ( z przesyłką z Japonii). Zapowiedziane są już figurki Czarodziejki z Marsa i Jowisza z tej serii. Mam nadzieje również na resztę Czarodziejek - czyli Urana ,Saturna, Plutona i Neptuna. A już wielkim szczęściem byłyby jeszcze Gwiezdne Czarodziejki :) i Serenity.








9 komentarzy:

  1. A wiesz, od jakiegoś czasu są już nawet podróbki na ebay. Cena zaczyna się od jakiś... 12$ plus wysyłka. Ciekawa jestem jak faktycznie wyglądają, bo zdjęcia "producenta" wyglądają idealnie a wiedząc co zrobili z petitami to czuję, że będzie równie kolorowo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie patrzyłam bo kupowałam w pre-order na AmiAmi. A kolejne zamówione na anime-export więc mam pewność że oryginały. Niektórzy pokazywali niedomalowane figurki. Ta prezentuje się super :) Podróbki wyglądają źle na ebay kupiłam podróbki z Bleach (tylko jedną serie bo mi nie zależało ) i źle wyglądają. Bardzo źle, inny plastik nawet.

      Usuń
  2. Aż spojrzałam na cenę i trochę drogie są dziewczyny, ale za to mają śliczne podstawki. xD Malowanie wydaje się na zdjęciach trochę płaskie, ale pewnie na żywo wygląda dużo lepiej. <3
    Masz może konto na myfigurecollection ? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam myfigurecollection. Jako fanka Czarodziejki nie mogłam przejść koło tych figurek obojętnie. Marzą mi się outer senshi i gwiezdne :) Do tej pory nie było tak ładnych figurek. Były tylko w wersji zrób to sam a ja nie mam talentu by pomalować - szczególnie oczy.

      Usuń
  3. Figurka wygląda na świetnie wykonaną i dość szczegółową. Tego typu gadgety to chyba droga inwestycja?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczniutka! Aż zazdroszczę, również mam sentyment do Sailorek i gdybym miała sprawić sobie jakąś figurkę to byłaby to chyba Jowisz :-) Swoją drogą jak duża jest?

    Momo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, już dopatrzyłam się :-)

      Usuń
    2. Jowisz jest zapowiedziany ale jeszcze go nie ma w pre-orderach, Mars zresztą także jest zapowiedziany :)

      Usuń